Coronaprotocol Wigwamvakanties

COVID-Virus-Omicron-Variant

Ook al zijn we inmiddels beter tegen het virus bestand, door vaccinaties en de opgebouwde immuniteit, het virus is er nog steeds. Daarom moeten we ook blijven opletten dat we elkaar niet besmetten.
Ook bij Wigwam blijven we ons daarom houden aan de landelijke adviezen en maatregelen van de rijksoverheid en de algemene hygiënerichtlijn van het RIVM.

Wij willen u erop wijzen dat Stichting Wigwam bij voorliggend corona protocol in alle zorgvuldigheid de richtlijnen van het RIVM en de overheid volgt. Hiermee beogen wij de risico's op corona besmetting te beperken. U dient zich ervan bewust te zijn dat Stichting Wigwam geen enkele verantwoordelijkheid kan dragen voor een eventuele coronabesmetting die tijdens de Wigwamvakantieweek opgelopen kan zijn.

We hopen dat iedereen meewerkt aan alle opgestelde richtlijnen en adviezen zodat we samen weer kunnen genieten van een heerlijke Wigwamvakantie!

Mochten er na het lezen van het protocol nog vragen zijn, neem dan zeker contact met ons op.