Annulering meivakanties

Een paar weken geleden zou het nog ondenkbaar zijn geweest, maar vandaag hebben we het besluit genomen om de geplande vakanties eind april, begin mei niet door te laten gaan. Zoals het er nu uitziet is het niet reëel te verwachten dat we het coronavirus op z’n korte termijn overwonnen hebben. De gezondheid van de kinderen, ouders, jongeren, vrijwilligers en medewerkers staat voorop. Met pijn in ons hart nemen we deze beslissing. De Survivalweek en de Jongerenweek worden in ieder geval verplaatst naar de herfstvakantie. Alle deelnemers en vrijwilligers daarvan krijgen hierover nog een mail. Met alle deelnemende gezinnen van de gezinsvakanties in Valkenburg en in ’s-Gravenzande wordt telefonisch contact opgenomen om te bespreken of er nog een alternatief is of dat er geannuleerd wordt. Ook alle vrijwilligers die zich voor deze vakanties hebben ingeschreven ontvangen nog een mail.

Verschillende gezinnen hebben ook al geïnformeerd of de zomervakanties wel zullen doorgaan. Maar het is nu nog te vroeg om daar al antwoord op te geven. Elke dag komt er nieuwe informatie en aan de hand van alle ontwikkelingen zullen we te zijner tijd hierover een beslissing nemen. We gaan alle gezinnen en vrijwilligers die zich voor de zomervakanties reeds hebben ingeschreven met grote regelmaat op de hoogte houden. Ook zullen we de ontwikkelingen en besluiten van Wigwam via onze social media bekendmaken.

Voor veel gezinnen en deelnemers is het niet doorgaan van de voorjaarsvakantie een zoveelste tegenvaller in deze moeilijke tijd. Schroom daarom niet om ons te bellen of te mailen en de teleurstelling, het verdriet, de zorgen die er zijn, met ons te delen. Via facebook gaan we de komende weken proberen weer een glimlach tevoorschijn te toveren en de gedachten even te verzetten. Wil jij ook jouw memorabele Wigwam-moment delen, iemand een hart onder de riem steken of je tips voor saaie of moeilijke momenten delen, laat het ons dan zeker weten! Dan zorgen wij dat het gedeeld wordt binnen onze grote Wigwamfamilie! Zo kunnen we met elkaar in contact komen en blijven én ons weer gaan verheugen op de tijd dat deze periode achter ons ligt. En voor je het weet kunnen we weer Wigwammen waar de vonken vanaf spatten!!