Win jij een week in een villa in Sauerland?

Ben jij die vrijwilliger die tijdens het jubileumfeest van Stichting Wigwam op 16 september as. een vakantieweek wint? Dan ga jij naar Neuastenberg, Sauerland voor een weekje ontspannen verblijf in een moderne design villa! En je gaat niet alleen, je mag tot max. 3 personen meenemen.

Deze luxe villa voor maximaal 4 personen wordt door Stichting Cura1 ter beschikking gesteld aan verschillende maatschappelijke organisaties als de onze, zodat wij en de Stichting Cura1 met het weggeven van een verblijf in deze villa nog eens extra onze waardering kunnen uitspreken voor het werk dat elk jaar belangeloos voor onze gezinnen wordt gedaan.

Stichting Cura1 ondersteunt Stichting Wigwam al jaren bij het organiseren van onze Wigwamvakanties, waar wij natuurlijk al erg blij mee zijn! Maar nu bieden zij ons ook nog de kans om onze vrijwilligers extra te bedanken door 2 x een week vakantie in hun 'Villa Royal' aan 2 van onze vrijwilligers aan te bieden!

Wat moet je doen om hiervoor in aanmerking te komen?

Aanwezig zijn op ons jubileumfeest op 16 september 2017 in Valkenburg a/d Geul en genieten, verder helemaal niets! Onder de aanwezige vrijwilligers verloten wij namelijk 2 x een week verblijf in deze 'Villa Royal'. Op het feest hoor je dus meteen of jij de gelukkige bent die met 3 vrienden, familieleden of collega's gebruik mag maken van dit fantastische aanbod van Cura1.

Meer over de villa

De woning van Stichting Cura1 maakt deel uit van een kleinschalig project vlak bij Winterberg en ligt met prachtig uitzicht aan de Postwiese die in de winter transformeert tot een geliefd skigebied. Graag verwijzen wij naar de website www.villaswinterberg.nl en meer specifiek naar de woning 'Villa Royal'. Deze woning is ruim en luxueus opgezet voor 4 personen.

De villa is exclusief en ruim ingedeeld met 2 royale slaapkamers en een grote luxe keuken en wellnessruimte. U betreedt deze gelijkvloerse villa via een ruime lichte hal met garderobe en bergruimte. Door de grote glaswand kijkt u via uw terras en patio direct op de piste. De ruime living heeft een luxe open keuken welke van alle gemakken is voorzien en een comfortabele zit- en eethoek. Een flatscreen televisie en een mooie gashaard (of open haard) completeren de fraaie en met smaak ingerichte woonkamer.

Via de brede, schuivende terrasdeuren heeft u toegang tot het overdekte terras met patio (28 m2) en de tuin. De villa heeft 2 ruime slaapkamers waarvan één met een zithoek en-suite badkamer met douche

en toilet. In de slaapkamers bevinden zich twee enkele bedden De tweede wellness badkamer heeft een whirlpool, infraroodsauna en een dubbele wastafel. In de gang bevindt zich een separaat toilet. De gehele villa is voorzien van vloerverwarming.

Wanneer kun je terecht?

Zodra je hoort dat jij een van de gelukkigen bent die een week in deze luxe villa heeft gewonnen, sturen wij je meteen het schema door met de beschikbare weken waaruit je kunt kiezen.

Zijn er nog kosten aan verbonden?

Je hoeft alleen nog zelf ter plekke de toeristenbelasting te voldoen (ca. € 2,- p.p.p.n.). Kosten voor gebruik van linnengoed en schoonmaakkosten worden door Stichting Cura1 voldaan!