Wigwamvakanties in Arnhem

Jaren geleden heeft Stichting Wigwam op het terrein van Bio Vakantieoord in Arnhem Wigwamvakanties georganiseerd. Wij willen graag onze gezinnen (opnieuw) laten kennismaken met deze locatie! Bio Vakantieoord is een uniek vakantiepark doordat alle accommodaties en faciliteiten volledig aangepast zijn en standaard voorzien van noodzakelijke hulpmiddelen.

Vakantiebungalows

Het terrein van Bio Vakantieoord is oorspronkelijk gebouwd als kinderrevalidatiecentrum. Hierdoor zijn alle accommodaties en faciliteiten van oorsprong zeer ruim opgezet. In alle vakantiebungalows vindt u brede gangen en even brede schuifdeuren, veelal elektrisch. De vakantiebungalows zijn zeer divers qua grootte en kosten en de indeling gebeurt in overleg. Voor voorbeelden van de verschillende vakantiebungalows ga naar de website van Bio Vakantieoord.

Badkamer

Hulpmiddelen

Woonkamer

Alle badkamers zijn berekend op douchebrancards en rolstoelen en bijna alle slaapkamers hebben een directe verbinding met een badkamer.

Standaard staan er een passieve tillift, een hoog/laag douchebrancard, een douchestoel en meerdere hoog/laag bedden in iedere bungalow.

In de meeste vakantiehuisjes zijn ook de woonkamer en de keuken zeer groot zodat ook bedlegerige gasten zonder problemen in de woonkamer kunnen vertoeven.

Zwembad

In het zwembad staan standaard tilliften, douchebrancards en een rolstoel. Op deze rolstoel of douchebrancards kan uw kind met behulp van de twee hydraulische liften makkelijk in het water komen. Er is een niet steile trap voor de kinderen die zelfstandig lopen.

Voorbeelden van faciliteiten

In de kelder van het voormalige ketelhuis bevinden zich een kleine en een grote snoezelruimte. In de grote snoezelruimte is een ‘living surface'. In je rolstoel kun je zomaar een school vissen aanraken.

Overal op het landgoed van Bio Vakantieoord vindt u aangepaste speeltoestellen. Ook het eigen BioBos is voor zover mogelijk, toegankelijk gemaakt voor iedereen.

Op het landgoed van Bio Vakantieoord staat ook de Manege In ’t BioBos. Gasten van Bio Vakantieoord kunnen tijdens hun verblijf gebruik maken van de manege.

Bio Vakantieoord

Bovenstaande informatie is deels overgenomen van de website van Bio Vakantieoord. Voor een volledig beeld ga naar de website van Bio Vakantieoord.

Het team van Arnhem

Het team in Arnhem staat onder leiding van projectleiders Renée Mulder en Rens Peters. Het projectteam wordt verder ondersteund door een team van enthousiaste vrijwilligers.

Waar vindt u ons

Postadres

E-mailen of bellen

Bio Vakantieoord in Arnhem vindt u hier:

Wekeromseweg 8

6816 VS Arnhem

Post sturen kan via het hoofdkantoor:

Onderstestraat 27,

6301 KA Valkenburg a/d Geul

U kunt ons e-mailen via:

arnhem@stichtingwigwam.nl

of bellen: 06 46 37 57 35