WegWijsWeekenden

Stichting Wigwam organiseert samen met Adelante in het schooljaar 2016-2017 weer WegWijsWeekenden voor kinderen en jongeren met een beperking van 6 tot 20 jaar.

Wil je ervaren hoe het is om een weekend van huis te zijn en wil je kennis maken met allerlei mogelijkheden van vrijetijdsbesteding? Meld je dan voor één of meerdere weekenden aan!

23 t/m 25 september:

7 t/m 9 oktober:

11 t/m 13 november:

‘Muziekweekend’’

(6 t/m 20 jaar)

Ligt jouw hart bij de muziek en draait alles om de muziek dan is dit weekend echt iets voor jou. Samen muziek maken, zingen of zelfs playbacken het kan allemaal.

Start je eigen band en leer nieuwe dingen van elkaar.

Het zal zeker geen stil weekend worden!

"Meidenweekend"

(6 t/m 20 jaar)

Ben jij een ‘echt’ meisje en vind je het leuk om echte meidendingen met andere meisjes te ondernemen dan is dit het weekend voor jou! Winkelen, opmaken, kletsen en films kijken, het hoort er allemaal bij dit weekend.

Lijkt dit je iets, vraag dan al je vriendinnen mee voor dit te gezellige meidenweekend!

“Filmweekend”

(6 t/m 20 jaar) Weet jij alles over films? Ken je veel scenes uit films en vind je het leuk om zelf een film te maken? Of je nou liever ‘voor’ of ‘achter’ de camera staat, we zijn het hele weekend bezig met films en zelf filmen. In dit weekend komen jouw persoonlijke filmkwaliteiten tot zijn recht. We gaan onze eigen film maken, en wie weet krijgen we wel een Oscar, Dus: LIGHTS, CAMERA, ACTION!

25 t/m 27 november:

13 t/m 15 januari:

3 t/m 5 februari:

“CSI-weekend”

(6 t/m 20 jaar)

Wil jij graag een mysterie oplossen?Ben je wel in voor een beetje bloed en bottenonderzoek dan is dit weekend helemaal jouw ding. We gaan een nieuwe moordzaak onderzoeken en gaan hierbij de nieuwste methodes gebruiken. Ben je niet bang voor een beetje bloed en de harde waarheid, kom ons dan helpen de moordenaar te vinden!

“Theaterweekend” (terug van weggeweest!)

(6 t/m 20 jaar)

Voor dit weekend zijn wij op zoek naar acteurs of actrices. Denk je dat je dit kunt? Dan past het theaterweekend perfect bij jou. Kruip lekker in de huid van een ander personage en leef je helemaal uit qua karakter, kleding en grime. Samen de hele dag bezig zijn met theater en acteren vindt toch iedereen leuk!

“Mannenweekend”

(6 t/m 20 jaar)

Ben jij een ‘echte’ jongen / man en wil je graag een heel weekend bezig zijn met allemaal dingen zoals bijvoorbeeld auto’s en gamen, dan past dit weekend precies bij jou.

Je mag je eigen ideeën inbrengen zodat dit het perfecte mannenweekend gaat worden. Ben jij er klaar voor om je te bewijzen als echte jongen / man?

10 t/m 12 maart:

7 t/m 9 april:

19 t/m 21 mei:

“Going to America” (Nieuw!!)

(6 t/m 20 jaar) DO YOU LOVE AMERICA?! Houd je van alles wat met Amerika te maken heeft, zoals hamburgers, films, muziek en cultuur dan zal dit weekend je zeker aanspreken! We gaan het hele weekend het land en de gewoontes ontdekken en ons natuurlijk vermaken.

GLITTER, GLAMOUR, ALLES XL. Is dit weekend nu echt iets voor jou dan zou ik zeggen: YES YOU CAN!

“Natuurweekend”

(6 t/m 20 jaar)

Dit weekend staat alles centraal wat met de natuur te maken heeft.

Denk jij dat je kunt overleven in de wilde natuur?

Kun je dingen met hout bouwen, vuur maken, en kun je tegen de buitenlucht? Dan is dit weekend echt iets voor jou!! En niet alleen voor jou maar voor iedere padvinder is dit weekend de perfecte manier om dat te testen!

“Reis om de wereld” (Nieuw!)

(6 t/m 20 jaar)

Vind jij het leuk om allerlei dingen te leren over verschillende landen en culturen? Dan is dit een weekend voor jou!

Wat is er nou leuker dan hiermee het hele weekend bezig te zijn. Je mag zelf je eigen ideeën inbrengen zodat het een super educatief en gezellig weekend wordt. Vergeet ook vooral niet om je koffer mee te nemen, want je weet maar nooit waar we naartoe vliegen!

23 t/m 25 juni:

“Op stap weekend”

(12 t/m 20 jaar)

Tijdens dit weekend gaan we eens kijken wat er

allemaal te beleven valt buiten het Logeerhuis. We trekken met z’n allen de wijde wereld in en gaan op avontuur.

Vroeg slapen is er niet bij! De feestbus staat klaar, wie gaat er mee?!

Meer informatie?

Wil je meer weten over tijden, kosten of over hoe je kunt inschrijven voor een WegWijsWeekend of voor meerdere WegWijsWeekenden, klik dan op Informatie WWW in het menu linksboven. Tot ziens op onze WegWijsWeekenden!