Wigwamvakanties Lignac, Frankrijk

In Frankrijk worden de Wigwamvakanties in samenwerking met Stichting Jorens georganiseerd. Op deze locatie liggen de wigwamhuisjes op vakantiepark Domaine de Puylagorge. Dit park ligt midden in het mooie, rustgevende natuurgebied La Brenne (departement Indre, midden Frankrijk). Het is dé plek voor mensen met en zonder een beperking, jong en oud, om te genieten van een zorgeloze vakantie.

Wigwamvakantiehuisjes

Op het terrein bevinden zich 12 wigwamhuisjes voor maximaal 5 personen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende plaats voor een hoog/laag bed. De huisjes zijn voorzien van een complete keukeninventaris waaronder een elektrische dubbele kookplaat, koelkast, koffiezetapparaat en waterkoker. Ook is er een chemisch toilet in het huisje aanwezig. Zelf meenemen: linnengoed.

Wigwamhuisje

Inrichting

Puylagorge

Dit huisje is geschikt voor max. 5 personen. Een watertappunt bevindt zich vlakbij.

Voorbeeld van een interieur in een van de huisjes, per huisje kan dit verschillen.

De ligging van de huisjes op het vakantiepark biedt zeer veel privacy. Naar het vakantiepark

Gasten

Tijdens een Wigwamvakantie is het mogelijk dat u, in overleg, bezoek ontvangt of dat er een gast één of meerdere nachten bij uw gezin verblijft.

(Hulp)hond

In Lignac is het mogelijk een hond mee te nemen. Wilt u dit neem dan telefonisch of per email contact met ons op. Uiteraard is het altijd mogelijk een hulphond mee te nemen, mits gecertificeerd. Geef dit aan op uw inschrijfformulier onder opmerkingen.

Faciliteiten

• Sanitaire ruimtes met mooie aangepaste douche, tillift, douchebrancard en wasmachines

• Dierenverblijf

• Kruiden- en groentetuin

• Zwembad

• Speeltuin

• Jeu de boulesbaan

• Basketball- en volleybalveld

• Kampvuurplaats

Omgeving

Puylagorge ligt aan de rand van het 66.000 ha grote natuurgebied 'La Brenne", een plateau met maar liefst 1200 meren.De omgeving van Domaine de Puylagorge leent zich perfect voor allerlei buitenactiviteiten. Verder kent de omgeving prachtige oude middeleeuwse dorpjes met mooie kerken en kleine musea. De Abdij van Saint Savin is beroemd om haar oude fresco's die onder de UNESCO bescherming staan en het aantrekkelijke stadje Montmorillon is beroemd om de hoeveelheid boekwinkeltjes die in het oude deel van de stad liggen. Ontdek nieuwe bieren in het biercafé van het mooie stadje Saint Benoît du Sault! Voor meer informatie over de omgeving: Domaine de Puylagorge

Het team van Lignac

In Frankrijk worden de Wigwamvakanties in samenwerking met Stichting Jorens georganiseerd. Het projectteam bestaat uit Frank van ‘t Hoff en Ellen Evers en zij worden bijgestaan door een groep van enthousiaste vrijwilligers.

Waar vindt u ons

Postadres

E-mailen of bellen

Stichting Wigwam in Lignac vindt u hier:

Domaine de Puylagorge

36370 Lignac, Frankrijk

Post sturen kan via het hoofdkantoor:

Onderstestraat 27, 6301 KA Valkenburg a/d Geul

U kunt ons e-mailen via:

lignac@stichtingwigwam.nl

of bellen: 06 46 37 57 35