Jubileumfeest!

Stichting Wigwam bestaat 20 jaar, en dat vieren we!

Wanneer?

Zaterdag 16 september 2017.

Hoe?

Met een groot feest: een dag vol plezier, verschillende activiteiten en… een spetterend optreden van Het Jostiband Orkest! Deze muziekformatie is het grootste orkest ter wereld met mensen met een verstandelijke beperking, en waar zij spelen is het feest compleet.

's Avonds organiseren we nog een Bonte Avond XL, dus…. dit feest mag u niet missen!

Wie is uitgenodigd?

Iedereen die er vanaf het begin bij was, later is aangeschoven, of pas onlangs met ons heeft kennis gemaakt, als gezin, vrijwilliger, sponsor of medewerker.

Kennismaken?

Wilt u andere gezinnen of vrijwilligers die geïnteresseerd zijn in Stichting Wigwam laten kennismaken met onze stichting? Ook hen verwelkomen wij graag op deze dag. Vraag hen wel even vooraf contact op te nemen via feest@stichtingwigwam.nl of 06-46375735. Samen gaan we er een superfeest van maken!

Vier gratis vakantieweken!

Onder alle aanwezige gezinnen en vrijwilligers wordt er vier keer een vakantieweek verloot.

Wat kunnen de vrijwilligers winnen? Twee van onze vrijwilligers maken kans een op één weekje ontspannen verblijf in de moderne design villa in Neuastenberg, Sauerland, van Stichting Cura1. Lees hier meer over deze villa! En onder de aanwezige gezinnen wordt 2 keer één week verblijf in een Wigwamhuisje verloot (exclusief zorgkosten), voor meer informatie hierover mail naar dorien@stichtingwigwam.nl.

Schrijf dus snel in en nodig ook ‘nieuwe’ gezinnen en vrijwilligers uit om op 16 september kennis te komen maken met onze stichting.

Waar en hoe laat?

We vieren dit feest op het terrein van Adelante Zorggroep, Onderstestraat 29 in Valkenburg a/d Geul.

Het (voorlopige) programma ziet er als volgt uit:

• Vanaf 12.30 staat er koffie, thee, limonade en vlaai klaar
  • 13.00 - 13.30 Opening: terugblik op 20 jaar ‘Wigwam’
  • 13.30 - 14.30 Muzikale start van het feest met de Jostiband
  • 14.30 - 17.30 Activiteitenprogramma*
  • 17.30 - 19.00 Gelegenheid bezoeken eettentjes
  • 18.00 - 19.00 Swingen met de Jostiband
  • Vanaf 19.00 uur Bonte avond XL en voortzetting van het feest

*Verdeeld over het gehele terrein worden er buiten en binnen allerlei activiteiten georganiseerd zoals boomklimmen, rondje met de trikes, poseren voor de fotograaf, enz. enz……

Wat kost het en hoe meld je je aan?

Een toegangskaartje voor volwassenen kost € 10, voor vrijwilligers € 5 en kinderen zijn gratis.*

Om aan te melden klik op deze link: aanmelding jubileumfeest Wigwam

*Prijs is inclusief: koffie, thee, limo, vlaai, optreden Jostiband en deelname activiteitenprogramma.

Exclusief: avondmaaltijd, drankjes na 19 uur

Blijven slapen?

De wigwamhuisjes zijn helaas al allemaal bezet, maar wilt u dat weekend toch blijven overnachten dan zijn er genoeg overnachtingsmogelijkheden in de buurt. Zo kunt u bijvoorbeeld contact opnemen met Hotel 2000 in Valkenburg (info@hotel2000.nl / 043-6012348).Vermeld bij uw reservering dat het om het ‘Wigwamjubileum’ gaat.

Voor vrijwilligers bestaat eventueel de mogelijkheid om in een eigen tentje te overnachten. Gelieve hiervoor contact vooraf op te nemen via feest@stichtingwigwam.nl.

Tot ziens op 16 september!