Functies en taken

Voor de Wigwamvakanties in het voorjaar, de zomer en de winter 2017 zijn we op zoek naar vele vrijwilligers. Wil jij graag onze Wigwamvakanties tot een groot feest maken en ben je minimaal één week beschikbaar, dan vind je hieronder een overzicht van functies en taken, die soms gecombineerd kunnen worden. Er is vast iets bij dat bij jou past!

ondersteunende begeleider

huishoudelijk ondersteuner

Begeleiden van een kind met een beperking (9.30- 17.00 uur)

Voor deze functie moet je 18 jaar of ouder zijn.

Ondersteunen of vervangen van de persoonlijke begeleider (9.30- 17.00 uur) Voor deze functie moet je 18 jaar of ouder zijn

Meehelpen bij de bereiding van de maaltijden, tafels dekken etc.

activiteitenbegeleider

receptionist

barbeheerder

Begeleiden van een kind met een beperking (9.30- 17.00 uur) tijdens het activiteitenprogramma.

Bemannen van de receptie en het verrichten van alle daar voorkomende werkzaamheden. Voor 18 jaar of ouder.

Tussen 16.30 en 24.00 uur de bar runnen (in wisseldiensten) voor ouders en vrijwilligers.

Voor 18 jaar of ouder.

toezichthouder bij zwemactiviteiten

begeleider broertjes en zusjes

oppas

Toezicht houden in het zwembad (tijdstip in overleg). Recent diploma of aantekening zwemvaardigheid ‘Zwemmend redden’ en reanimatie/EHBO vereist.

Begeleiden van een kind of een aantal kinderen zonder beperking tijdens het activiteitenprogramma, en helpen bij eten en/of drinken (9.30- 17.00 uur).

Enkele avonden fungeren als oppas zodat de ouders naar een clubhuis of elders kunnen gaan. (ook mogelijk als neventaak). Voor 18 jaar en ouder.

verpleegkundige

redactiemedewerker

combi mogelijk

Het ondersteunen van vrijwilligers en het uitvoeren van medische handelingen zoals katheteriseren en het geven van injecties (tijdstip in overleg dagelijks tussen 9.30- 17.00 uur). Bevoegdheid en bekwaamheid vereist.

Het maken van een dagelijkse uitgave van de krant voor de gezinnen en vrijwilligers. Dit betekent foto’s maken, stukjes schrijven, de krant samenstellen en het aanleveren van foto's en tekstjes voor onze FB pagina.

Functies die niet de hele dag bestrijken, kunnen ook door een vrijwilliger gecombineerd worden. Daarnaast kunnen altijd extra taken ingeroosterd worden bijv. bij huishoudelijke taken.

Niet alle functies zijn op van toepassing op alle locaties. Geef bij je inschrijving meerdere keuzes op!