Boek een wigwam

Familiereünie of kinderfeestje, weekend of weekje Limburg? Boek een wigwamhuisje in Valkenburg a/d Geul!

In Valkenburg a/d Geul zijn van april tot oktober wigwamhuisjes te boeken door gasten zonder of met beperking,

Dus bent u op zoek naar een unieke overnachtingsgelegenheid, bijvoorbeeld met vrienden of collega's, een aparte plek voor een kinderfeestje, familiereünie, inspirerende vergadering of teambuilding? Ook dan kunt u bij ons een wigwam huren!

U blij, wij blij!

Door een wigwamhuisje te boeken geniet u niet alleen van een verblijf op een unieke locatie, u steunt tevens Stichting Wigwam en maakt een Wigwamvakantie mogelijk voor een gezin met een kind of jongere met een beperking!

Kortom: u blij, wij blij!

Voor meer informatie, prijzen en voorwaarden neem contact met ons op via info@stichtingwigwam.nl